StoryPrincessLovesTalkiesCredits

Hello !


Hello honey ! Please don't think negative about me okay ! Just follow me and i will follow you back . Love guys ♥


Diary !





VIP !




Universal Studio Singapore :)
02 September 2011 | 0 comments
Ok ! first-ly aku nak cakap aku happy gila cause akhir-nya abah bawa juga aku and siblings pergi jalan-jalan . Hahaha . Waktu first raya , aku terus balik JayBee . Dari 31.08.2011-02.09.2011 aku beraya dekat Singapore . Huhu ^_^ . Aku boleh cakap best lha . Hotel pun selesa then dekat gila dengan USS . Aku and siblings apa lagi shopping r . Tengok movie banyak gila . Best sangat-sangat . Main game kureng sikit . Aku just maen Cawan Pusing-Pusing tu , Roller-Coaster . Tu jek kod . Time main Roller-Coaster tuh memang best r . Aku lepas kan geram terus . Aku jerit paling kuad kat situ . Nasib baik barisan tuh semua kakak-kakak aku . haha . Mula-mula kene naik warna BIRU , warna biru ni menakutkan sebab kaki kena lepas . Selipar and sandel kene tanggalkan . Kasut pun kod . Tak silap lah . Pas biru , aku nan angah and ateh main yang warna MERAH pula . Amalina dah tak nak main . Dia dah loye . hahaha . Warna merah lagi menakutkan kod , sebab dia tebalik-tebalik . Lagi pening dibuat-nya . Walaupun letak kaki . Time Roller-Coaster tu gerak laju-laju , aku sangkut kaki aku dekat kaki angah and ateh , tau sebab pe ? hahaha . Aku takut kaki and selipar aku terbang-terbang lha .hehe ^_^

Then lepas main tuh kita-orang pergi melancong pulak . Kitaorang pergi tempat MADAGASCAR , MAMIA  and macam-macam lagi . Rugi siapa tak pergi . Lepas tu kita-orang ingat nak main air kat WATER*** ape benda entah . last-last bende alah dia rosak . pergghh an tak sakit hati pulak . dah tunggu lame dalam sejam kod  tapi angah and mina dapat kene air . Aku and ateh tak kena pun sebab duduk kat barisan tengah-tengah sikit . Emak and laong lagi jauh atas sekali . *Tak nak kena air punye pasal =,='

Lepas tu kita-orang pergi lah shopping-shopping , ambil gambar semua . Abah tak nak ikut dah time tuh cause abah penad lagipun abah mane suka jalan-jalan ni . Lagipun semua anak perempuan kan ? huhu . Aku just beli keychain , diary/notebook , t-shirt , mugs and seluar . Lagipun dekat sana mahal lah . So aku beli ape yang patut je lha . Dalha tengok jelha gambar . Sorry if gambar sikit . Aku malas nak upload banyak-banyak lha .

abah ! >_<

MADAGASCAR :)


MADAGASCAR :)


MADAGASCAR :)

MADAGASCAR :)

Nampak tak gambar atas tu ? haha . Bagus lha . Time kita-orang baru lepas tengok movie and dalam studio apa benda entah , kita-orang dapat jumpa nan pelakon Indonesia . Pergghh cun gila beb ! But i think she same height with me . Hoho . Papapun memang SYOK+BEST gila-gila . Nak pergi lagi ! :D

« Past Memories | Future Memories »

Strawberry On Top Of Cupcake br>