StoryPrincessLovesTalkiesCredits

Hello !


Hello honey ! Please don't think negative about me okay ! Just follow me and i will follow you back . Love guys ♥


Diary !





VIP !




RayaRayaRaya :D
30 August 2011 | 0 comments

                                SELAMAT HARI MENYAMBUT HARI RAYA ! MAAF ZAHIR & BATIN :)
Wahhh ! Tak sangka kan kita semua dah sambut RAYA . Raya tahun ni tak da lha meriah mana pun sebab aku tak balik kampung sebab Amalina nak exam SPM . Kira-nya abah suruh dia belajar lah tapi abah dah janji nak bawa kita-orang pergi jalan-jalan time raya . Hehe . Tak sabar nya . Ok time first raya tu aku takut sikit sebab semalam-nya aku gaduh dengan kaka long aku . Semua salah aku . Errr apa-apa jek lha . Lepas tu , kita-orang salam-salam then ambil gambar banyak-banyak . Tapi kelakar lha sebab sepatut-nya adik yang kene minta maaf dengan akaq tapi ni tak , kak along aku yang minta maaf dengan aku . Hahaha . Melucukan lha . Time aku tunggu turn tuh aku dah fikir dah nak cakap apa tapi time salam tuh satu patah perkataan tak keluar langsung dari mulut aku . Aku just salam , cium tangan , cium pipi . Dah . Teruk kan ? Entah lah mungkin sebab aku malu kot . Biasa lha anak last . Aku takut kakak-kakak aku gelakkan jek . huh! Family aku ni setiap tahun mesti ada salah seorang menangis tau . Drama gitu ! haha^^ Tahun-tahun lepas kak ateh aku menangis . Tahun ni kak along aku pulak yang nangis . aisshh . Aku pun ingat nak nangis jugak tapi tak boleh sebab aku tengah happy dapat duit raya banyak an . Hahaha*mata duitan betul lha aku ni.aishh . Lepas kita-orang ambil gambar , posing maut semua , kawan baik bapak aku pulak datang . Then kiteorang pun makan lha sama-sama . Tapi adik beradik aku semua makan kat ruang tamu biasa . Malas nak ganggu tetamu . Lepas makan tu kita-orang sambung balik ambil gambar . Hahaha^^ K lha banyak pulak aku membebel ni . Tengok je lha gambar-gambar maut kiteorang                                      





         


                   

         




                                                       
                                                                                                             

               





                     

     
                                                       


                                                             





   



                       HAPPY FAMILY  !  Laili+Roslah=Aimi+Akmal+Amirah+Amalina+Amalia (me)                 

« Past Memories | Future Memories »

Strawberry On Top Of Cupcake br>