StoryPrincessLovesTalkiesCredits

Hello !


Hello honey ! Please don't think negative about me okay ! Just follow me and i will follow you back . Love guys ♥


Diary !





VIP !




puasa ~
02 August 2011 | 0 comments
First puasa , aku  tak boleh puasa lah . Aku tiba-tiba jek datang penyakit apa-benda entah .
 Aku sakit perut gila bhabeng . Lepas tuh , aku muntah-muntah .  Perkataan yang boleh keluar dari mulut aku ' SAKIT DOH ! ' Aku tak boleh tido malam tau .*sedih

 Kelmarin *31.7.2011 , aku ada pergi rumah kawan kakak aku . Then aku makan mee kari . Tak delha sedap mana pon , lagi sedap emak masak . Mungkin aku sakit perut sebab MEE KUNING tuh ! Argghh ni yang nak marah ni .

Kenape tak basuh bersih-bersih mee tuh ? Kan dah aku sakit perut . Hadoyai~
Aku bukan sengaja tak nak puasa tapi disebabkan mee tuh lah aku jadi macam ni 
 Errr . naseb baik aku dah boleh puasa .*gembira dan senyum

« Past Memories | Future Memories »

Strawberry On Top Of Cupcake br>