StoryPrincessLovesTalkiesCredits

Hello !


Hello honey ! Please don't think negative about me okay ! Just follow me and i will follow you back . Love guys ♥


Diary !





VIP !




kawan beraya :)
10 September 2011 | 0 comments
Ok hari ini aku jemput semua kawan-kawan aku datang rumah sebab aku bosan ! serious bosan gile . memang suruh datang hari ni sebab dorang tak busy tapi ad segelintir yang tak dapat hadir . My mom masak mee hun sup ayam . pergghh delicious . huhu . duit raya pun RM5 tau . rumah orang lain dapat RM 2 jek . hehe . rugi siapa tak datang tu . dalha dapat makan lepas tu dapat duit raye pulak tuh . hehe . ramai lah jugak yang datang lebih kurang 20 lebih . first geng datang budak form 3 , my BF with the geng . then , Aliah and geng dia pulak . lepas tuh hujan turun . pergghh takut dah sikit yang datang . lepas tu hujan renyai , Aliah pun nan kawan-kawan dia pi beraya rumah lain . Dia ajak aku tapi aku nak layan tetamu yang lain so tak mengizinkan lah nak ikut . lepas tuh my beloved friends datang , Syahirah Murthazar . hehe . kawan aku lagi sorang tuh tak dapat datang lha cause tak de sape nak hantar dia*padahal rumah dekat jek . =,=' then Mariah . lepas tuh pulak geng2 BF syiera pulak yang datang . hahahaha . Aku tak layan sangat cause aku tak rapat lagipun aku ni pemalu orangnye . hehe . *nyampah . And the last geng adalah geng Fuddin . Geng ni paling kelakar . hahaha . GENG TAKUT KUCING ! hahahaha . geng dia ada 4orang . makanan emak aku masak pun ada tinggal lagi sikit then akaq aku ajak pekerja da datang rumah jemput makan . no duit raye haa . huhu . okelha bye2 :D

« Past Memories

Strawberry On Top Of Cupcake br>